Profiel

EQ in Marketing:
klantgericht handelen en persoonlijk ontwikkelen

Sinds 2003 is Margriet Daniëls actief met haar bedrijf Daniëls Advies. Met coaching, persoonlijke begeleiding, training en advies laat zij medewerkers en teams klantgerichter functioneren. Sleutelwoord in haar aanpak is ‘verbinding’, zowel individueel – tussen persoonlijkheid en ontwikkeling – als in teams – tussen de mensen onderling en hun klanten of opdrachtgevers. Dat doet zij op een ongedwongen, betrokken en warme manier.

Vanaf de start van Daniëls Advies heeft Margriet diverse opdrachten bij ruim 80 opdrachtgevers met succes afgerond, iets wat zij steeds meeneemt in nieuwe projecten. Benieuwd wat Margriet voor uw klantgerichtheid kan betekenen? Neem dan contact met haar op!

Verbinding op professioneel en persoonlijk vlak

“De kern van mijn aanpak is mijn persoonlijke en respectvolle benadering van mensen en organisaties. Ik zie in situaties altijd positieve kanten en ben altijd overtuigd van mogelijkheden van mensen, ongeacht het niveau waarop ze werken”, zegt Margriet Daniëls over haar manier van werken.
“Klanten zeggen dat mijn kracht zit in het kunnen verbinden op professioneel en persoonlijk vlak. Ik kan een spiegel voorhouden en met respect de vinger op de zere plek leggen, zodat mensen inzichten verwerven en weten te verankeren om beter te kunnen (samen)werken,” vervolgt Margriet.
“Het persoonlijke en hechte contact met mijn klanten, de prettige samenwerking en de mooie resultaten maken dat ik mij gewaardeerd ondernemer voel en zorgen ervoor dat ik trots ben op wat ik met mijn bedrijf heb bereikt. Het is prachtig te merken dat ik mensen en organisaties verder heb geholpen en voor hen het verschil kan maken.”

Werken met Margriet is een feestje!
Constance Steenkamp-Faaij, Manager

Meer weten over Daniëls Advies?

Wilt u meer informatie of heeft u een vraag? Neem dan contact op: Margriet Daniëls is altijd beschikbaar voor een oriënterend gesprek of sparren over de toekomst.